ტელევიზიები ამტკიცებენ, რომ რეკლამა წლიდან წლამდე მცირდება

  • რეზონანსი
  • 16 თებერვალი 10:18, 2018 წელი

ტელეკომპანიებში სარეკლამო და სპონსორებიდან შემოსულმა თანხებმა იკლო. კერძო ტელევიზიების წარმომადგნლების განცხადებით კლების ტენდეცია 2014-იდან შეინიშნება.

უკვე 2017 წლისთვის კი სარეკლამო ბაზარი დაახლოებით 30%-ით შემცირდა. მედიის წარმომადგენლები ამას მაუწყებლის შესახებ მიღებული კანონს და ქვეყანაში შექმნილ მძიმე ეკონომიკურ ფაქტრორებს უკავშირებენ.

წყარო: რეზონანსი