7 საკვები, რომელიც ცხიმის წვას და კუნთის მასის ზრდას უწყობს ხელს

  • 27 იანვარი 11:04

ინტენსიური ვარჯიშის დროს, ცხიმების სწრაფად წვასა და კუნთოვანი მასის გამომუშავებას ხელს გარკვეული პროდუქტებიც უწყობენ.

სპეციალისტ გილერმო გომეს ვერასა და ნურია მონფულედას თქმით, კვერცხი სასარგებლოა იმით, რომ დიდი რაოდენობით ცილას და ლეიცინს შეიცავს, რაც კუნთებს სწრაფად ზრდაში ეხმარება. ეს ნივთიერებები ასევე დიდი რაოდენობით არის ქათმის ხორცში, რომელიც დიეტოლოგების აზრით, წითელი ხორცის კარგი ალტერნატივა შეიძლება იყოს. 


ვეგეტარიანელებს ქათმის შეცვლა ტოფუთი შეუძლიათ, რომელიც ასევე შეიცავს ცილას. გარდა ამისა, სპორტსმენებისთვის ტოფუ შესანიშნავი საუზმე ან წასახემსებელი საშუალებაა.


წყარო