თუ ემოციების მართვა შეგიძლიათ, ე.ი. თქვენ ბევრი რამ შეგიძლიათ - არ არის რთული, წაიკითხეთ

  • თბილისელები
  • 29 მაისი 14:45

თუ საკუთარი თავის ფლობა და ემოციების მართვა შეგიძლიათ, ადვილად მოახერხებთ სიტუაციის გაკონტროლებასაც. ფსიქოლოგები გვირჩევენ, აუცილებლად ვისწავლოთ როგორც დადებითი, ისე უარყოფითი ემოციების ჩარჩოებში მოქცევა.

არ არის რთული. წაიკითხეთ და მოარგეთ თქვენს რეალობას.

წინ მნიშვნელოვანი შეხვედრა ან პრეზენტაცია გელით, თქვენ კი ნერვიულობთ – გამოვა ეფექტური თქვენი გამოსვლა? თუ ასე იფიქრებთ, რა თქმა უნდა, არა. ამიტომ გირჩევთ, დაღეჭეთ საღეჭი რეზინი და სტრესი მაშინვე მოგეხსნებათ. ქვეცნობიერად კვება უსაფრთხოებასთანაა დაკავშირებული. ამიტომ აუცილებლად დამშვიდდებით.

თუ ვინმე გიყვირით, შეინარჩუნეთ სიმშვიდე. თქვენმა ასეთმა ქცევამ შეიძლება, კიდევ უფრო გააღიზიანოს ის ადამიანი, მაგრამ მოგვიანებით სინდისი შეაწუხებს. დაფიქრდება და ბოდიშსაც მოიხდის.

როცა თქვენი თანამოსაუბრის პასუხი არ გაკმაყოფილებთ ან მიგაჩნიათ, რომ ის არასრულია, ყურადღებით ჩახედეთ მას თვალებში, სანამ თვითონ არ გააგრძელებს საუბარს. ასე ხარვეზი აღმოიფხვრება.

უკვე დადასტურებულია, რომ არა მარტო ემოციები ახდენს გავლენას ადამიანის მიმიკაზე, არამედ პირიქით – თუ გინდათ, თავი ბედნიერად იგრძნოთ, გაიღიმეთ რაც შეიძლება ხშირად და ფართოდ.

ყოველი მნიშვნელოვანი შეხვედრის წინ წარმოიდგინეთ, რომ ეს ადამიანი თქვენი დიდი ხნის ნაცნობია. ასე თავს უფრო თავისუფლად იგრძნობთ და მღელვარებაც გაქრება.

საკმარისია, ადამიანებთან შეხვედრისას გამოხატოთ სულ მცირე სიხარული მაინც, თანდათანობით ეს სიხარული მართლაც გულწრფელი იქნება. ისინი ამას შეამჩნევენ და დააფასებენ კიდეც.

თუ შეძლებთ, სტრესს შეხედოთ, როგორც ერთ-ერთ გამოწვევას, მღელვარება და ნეგატიური განწყობა გაქრება.
როცა საქმიან შეხვედრებზე ვინმესგან დიდ კრიტიკას ელით, სჯობს, მის გვერდით ჩამოჯდეთ. ამ შემთხვევაში ის ვეღარ შეძლებს საკუთარი აზრის მკაცრად დაფიქსირებას. თქვენ კი თავს კომფორტულად იგრძნობთ.

წყარო: თბილისელები